Η ηλεκτρονικής μας εφημερίδα ¨Μαζί...¨

..

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Ελεύθερη ώρα

Τρελές ερωτήσεις – κουφές απαντήσεις

- Πώς λένε την πλούσια κότα;
- Φραγκόκοτα

- Πώς πέθανε ο τελευταίος κούρδος;
- Ξεκουρδίστηκε

- Πώς λέγεται ο Αιγύπτιος ταξιτζής;
- Ομάρ ταρίφ

- Τι κάνουν 50.000 ξανθιές στην έρημο Σαχάρα;
- Σκουπίζουν την άμμο.


Αινίγματα

- Επανωφόρι πράσινο, πουκάμισο λευκό, πλήθος μουστάκια στην κορυφή και κίτρινος καρπός.
- (καλαμπόκι)


- Σιγανή σιωπηλή, το σαμάρι κουβαλεί.
- (χελώνα)


- Έχει και κείνο κεφαλή, μα να σκεφτεί δεν το μπορεί.
- (καρφί)


- Είμαι, είμαι, μα τι είμαι. Σαν με πεις παύω να είμαι.
- (μυστικό)


- Τα δύο καλά στεκούμενα, τα δύο συμπερπατούμενα, τα δυο που δεν ταιριάζουνε, τα δυο που δε λαγιάζουνε.
- (ήλιος και φεγγάρι)


- Τι είναι αυτό που ενώ δε μιλά, μας λέει πολλά πράγματα.
- (το βιβλίο)

Μιχαέλα Ανωγιάτη


Ανέκδοτα

Στο κατάστημα μικρών ζώων:
- Γεια σας, θα ήθελα τρεις ντουζίνες κατσαρίδες, δυο ποντίκια και μερικές αράχνες.
- Κάνετε πειράματα; ρωτάει τον πελάτη απορημένος ο υπάλληλος.
- Όχι. Μετακομίζω και ο ιδιοκτήτης μου είπε να το αφήσω όπως ακριβώς το βρήκα.
-
Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:
- Σας παρακαλώ, μήπως μπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο, να το ψήσετε λιγάκι ακόμα;
- Γιατί, τι έχει;
- Μου τρώει τις πατάτες !


Τα βγάζουμε;

Α-μπε-μπα-μπλομ (λαχνίσματα)
Α-μπε-μπα-μπλομ
του-κι-θε-μπλομ
α-μπε-μπα-μπλομ
του-κι-θε-μπλομ
μπλιμ-μπλομ.
Οτάν θα πας εκεί
στη Βόρεια Αμερική
θα δείς τον Ερμή
να παίζει μουσική
με το κόκκινο σκουφί
" Βγαίνεις" και τα
φυλάς εσύ!


Ο Καρακατσάνης (λαχνίσματα)
Ο Καρακατσάνης μπήκε στο τηγάνι κι έσπασε τ' αυγά.
Γιατί Καρακατσάνη, μπήκες στο τηγάνι κι έσπασες τ' αυγά;
Φάε τώρα κι από μένα μια καρπαζιά.


Ντορεμι φασόλα (λαχνίσματα)
Ντορεμι φασόλα
μου 'φυγε η σόλα
πήγε στο Παρίσι
να παραθερίσει
κι όταν θα γυρίσει
πάλι θα κολλήσει
στο παλιό παπούτσι
που 'χε ξεκολλήσει.


Ανέβηκα σ΄ένα βουνό (λαχνίσματα)
Ανέβηκα σ΄ένα βουνό
Και είδα ένα γουρούνι
το κοίταξα καλά-καλά
και σου 'μοιαζε στη μούρη
γκο-γκο-γκο
σι-σι-σι
το γουρούνι είσαι 'σύ.

Αλμπάνη Φωτεινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.